:)

 

Så kul att se sommarens bilder nu, jag tyckte ju att jag var HUGE men den där lilla kulan är ett skämt mot det jag har nu ;) Det här måste vara typ i vecka 22-23 skulle jag tro. Annat ser det ut nu kan jag lova!

 

Tentan gick bra igår tror jag, det blir förhoppningsvis ett godkänt iallafall :) Nu känns det superkonstigt att inte ha något plugg alls ända fram till jul. Vad ska jag göra nu då? Jag är så van vid att alltid ha det där "jag BORDE plugga istället för att göra det här" i tankarna hela tiden. Nu är det 3½ vecka kvar tills bebis förhoppningsvis kommer och jag tror tiden kommer gå riktigt sakta. Jag ska väl ägna mig åt att vila som de säger att man borde göra. Kanske ska jag börja läsa en bok för omväxlingens skull, man hinner ju aldrig läsa något för nöjes skull p.g.a. all kurslitteratur. Har skaffat mig Mormons bok från mormonerna som jag vill kolla igenom haha, skada från religionskunskapen, men det är ju så intressant! Får se vad det blir...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

så roligt att titta tillbaka på bilder :)

haha ja det är lite komiskt, för i verkligheten får den här tröjan mig att se jättestor ut :p men med bilder går det att lura ögat :p

2011-10-15 | 16:07:10
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!