:)

 

Vet inte om det är jag som är helt störd men varje gång jag går ut här på min innegård på kvällen tycker jag att det ser lite spooky ut när man tittar upp haha! Nu är det ju dåligt iphonebild men är det inte sant? Sen påminner huset mig om någon gammal julkalender..? Så stört men jag tänker det verkligen varje gång jag går ut haha!

 

Nu är vi hemma, hittade billiga mandariner igen som var supergoda haha. Jag blir så lycklig av sånt, märks verkligen att man bor själv ;) När jag går och handlar mat med syrran kollar hon inte ens på priserna, så var det när man bodde hemma och inte handlade så mycket mat ^^ Iallafall håller Andres på att laga soppa nu, så blir det mat framför en film :) Sen jaaaa sen blir det väl ytterligare en film och Monopol haha. Inget mer att göra nu! Imorgon börjar Andres SFI så det vore ju lite olyckligt om bebis bestämde sig för att komma så att han missar inskrivningen men det visar han heller inga tecken på att vilja göra så jag gissar att det dröjer ett tag till. Men jag är säker på att han kommer denna vecka som kommer, annars blir jag nog fasen galen!!

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Erica

Tycker det ser mer mysigt ut än läskigt:) roligt att du nämner att det påminner om någon julkalender för det var exakt min första tanke! Påminner om den här med de bortslängda julsakerna. Med hammarbyhunden och de:)

2011-11-06 | 21:18:28
http://ericanygrenbackman.blogg.se/
jennifer

haha, nog ser det lite creepy ut allt! nästan som min innegård i sundbyberg på kvällarna!

2011-11-07 | 10:46:19
http://jennifermedj.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!