Uppdatering

Än så har det inte stannat av men det har egentligen inte utvecklats åt nåt håll alls! Jag kollade första gången på klockan för 12 timmar sedan då jag vaknade av att jag fick ont, sen halvsov jag genom lite mer ont fram till kl fyra och sen dess var det riktigt onda värkar. De är dock ännu inte som jag tänkt mig, typ att jag vill dö och inte kan röra mig utan snarare att jag måste röra mig, stå och vagga eller nåt för att komma igenom den, kan inte ligga eller sitta still... Iallafall så har jag försökt ha lite koll på tiden och det har varierat en del men för det mesta är det typ 10 minuter emellan så det är ju en bra bit kvar till 3 minuter som man skall ha när man åker in. Känns ju lite segt att det inte blivit tätare på så många timmar men det har ju heller inte stannat av helt så man får väl tänka positivt ;)

Egentligen är det ju bra att bebis drar ut lite på tiden, Andres har sin första sfi-vecka den här veckan och prov på fredag för att gå vidare till nästa nivå så det är ju bra att han hinner vara där. Men fasen, nu när det ändå satt igång någorlunda satsar jag på att min moster har rätt, bebis kommer vid 3 imorgon, om inte i natt..!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

låter som att det är latensfasen du befinner dig i, kan vara lite seg. men längre än något dygn håller det sällan på så snart är ni nog föräldrar :) min latensfas varade ju bara i tre timmar :p

2011-11-09 | 13:25:59
http://fashionstars.blogg.se/
Ylva Lee - Mamma till Lily

Kämpa kämpa! Bebis kommer närsomhelst :D Jag gissar på de kommer sätta igång ordentlgt under natten så får ni nog åka in på morgonen :D

2011-11-09 | 15:14:39
http://shuang.blogg.se/
Erica - Mamma i December!

Ååå så spännande! Håller tummarna för er att allt ska gå bra!

2011-11-09 | 23:43:22
http://ericanygrenbackman.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!