torsdag, två veckor gammal :)



Nathan verkar ha fått lite lättare att sova själv nu! Igår sov han vid två tillfällen över en timme själv på soffan efter att ha ätit och nu sover han här i vagnen och har sovit snart en timme. Han gnäller till då och då och när nappen åker ut blir han inte glad men annars så ;) Vi har precis varit hos BVC och allt var bra med honom och han har nu gått upp till 3885g så det var perfekt! Nästa gång ska han mätas också. Det gick bra med vagnen själv också, men när jag skulle upp här så var det OMÖJLIGT. Det är ju en sån här vanlig barnvagns "ramp" eller ja där hjulen åker men den är felbyggd så att det går inte riktigt att komma in ordentligt med vagnen innan man ska upp, till slut tog jag ur liggdelen och bar upp den först och sen körde jag upp vagnen med hjälp av lite våld, det blir nog så jag får göra!

Har suttit och pumpat ut mjölk men nu känns det inte som att det finns nåt kvar haha, ska försöka lite mer iallafall. Jag ska nämligen iväg en stund i eftermiddag, klockan fyra ska jag på en till av de här gruppdiskussionerna jag var på förut. Så himla bra, de ringde hem igen och idag ska vi prata om tv-vanor ^^ En timme och fyrtio minuter och för det får man 400kr presentcheckar! Blir att köpa amningsbh för det... Ja det var sant att man behövde fler än en! Åt risgrynsgröt till "lunch" igår och idag, idag insåg jag varför det inte var så gott som jag mindes att det ska vara igår... Hade glömt sockret och bara haft kanel haha! Jaja, mamma har alltid sagt att sockret inte behövs för det är såå sött i sig själv men det är faktiskt inte sant!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

härligt att han växer som han ska lillkillen! :)

och att han sover bättre själv :)



fy vad drygt med rampen! skulle bli skitförbannad :p

2011-11-24 | 13:47:42
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!