Söndag

Vi är fortfarande kvar på sjukhuset, mina värden för infektion har sjunkit men inte tillräckligt mkt så måste stanna kvar, hoppas verkligen vi får åka imorgon!!

Bebis hade gått ner i vikt precis som de brukar göra i början, men hela 9 % av max 10 de som är normalt så idag har vi försökt få mer fart på amningen så han ska gå upp :) Han har definitivt sovit bättre och jag har hållt oss borta från sängen idag tills nu, fått så jääkla ont i ryggen av den! Nu har jag fått ta bort bandaget från snittet också och det ser ju helt okej ut redan :p

Nu hoppas jag verkligen vi kommer hem till oss imorgon!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

Jag håller tummarna att ni får åka hem imorgon :)

2011-11-13 | 23:38:23
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!