ny design

Nu blev den nya designen klar, gör en lat som vanligt och bara byter bilder och färg haha. Har haft samma i flera år nu... Pga de höstiga bilderna fick jag för mig att det vore snyggt med orange, orange är kanske inte så snyggt annars men nu blev det så... Grönt är nog den bästa färgen för bloggen annars, tröttnar man aldrig på! Märkte att det inte ens blev samma färg i bakgrunden som i bakgrunden på headern vilket är sjukt irriterande för det skall vara exakt samma men nu orkar jag inte hålla på med det. Märks det mycket?

Vi kollade precis på Love and other impossible things som jag tror den heter, med Natalie Portman. Hade ingen aning om vad den handlar om och så handlar den om att hon precis förlorat sin tre dagar gamla bebis, snyft!! = inte en särskilt passande film just nu. Usch usch, först går man och oroar sig för missfall, sen att något ska hända bebis och så lär det fortsätta hela livet att man bara oroar sig för sitt barn, jobbigt... Blir nog en till film sen och då vill jag ha något roligare!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!