november

 

Försökte få syrran att ta några "lövbilder" där jag kastar löv men det gick inte så bra haha. Det är rätt omöjligt måste jag nog säga, haha någon annan borde nog kasta löven ^^ De två nedre bilderna tog Petra för 3 år sedan, gud vad tiden gått fort! Synd att den fina hösten är så kort! Nu är det redan mörkt ute vid klockan fyra och löven är inte fina länge till... Förra året kom ju snön rätt tidigt i november också så vi får se hur det blir i år. Jag är glad att bebis kommer snart så jag kommer kunna använda min vanliga vinterjacka, tills dess kör jag med öppen skinnjacka och halsduk helt enkelt, har inte mycket till val :p

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jess

Härliga bilder även om det inte gick så bra att kasta löv :)

2011-11-07 | 12:33:26
http://fashionjungle.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!