my tattoo

 

Mina första tatueringar, faith och hope på handlederna gjorde jag för två år sedan och sen förra året gjorde jag den här texten på ryggen. Tycker den är skitsnygg fortfarande, som tur haha! Texten är på spanska och betyder typ "Vi älskar varann så mycket att själva kärleken kommer vara svartsjuk på oss". Och ja jag gjorde tatueringen när jag var singel! Det är från en fin låt som jag gillar :p Mest av allt ville jag bara ha en text på ryggen för att det är snyggt och så blev det den här texten, nån gång kan jag komma på en bättre idé och bli sur att jag redan gjort denna ^^ Och jag tycker faktiskt det är jobbigt att alla alltid frågar vad texten betyder när jag har på mig linne :p Det är ju såklart man undrar vad det står men för att vara helt ärlig tycker jag den är liite pinsam. Det är ju såå smörigt att man bara dör. Men vad fasen snygg är den iallafall!

 

Jag har flera tatueringar till jag vill göra! Dels så tänker jag såklart tatuera in bebis namn, kanske på sidan av handen... Har inte direkt plats för mer text annars. Sen vill jag göra en gren med körsbärsblommor från axeln och ner på armen och några små körsbär kanske ovanför foten... Längtar verkligen tills jag har råd att göra fler ^^ Bilderna har syrran tagit såklart!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ylva Lee - Mamma till Lily

Åh vad fint :)



Jag har bara en tatuering som jag gjorde när jag var 15 hos en kompis. Ett tecken typ vid troslinjen som betyder "kärlek" haha. Vill också tatuera min dotters namn Liliana, fast vet inte vad för dekoration jag vill ha runt och vart jag ska sätta den. Tatueringar kan vara så fint :)

2011-11-08 | 19:54:41
http://shuang.blogg.se/
tvåbarnsmamman madde med döttrarna charlie & emilia

Ja! Tatueringar är beroende framkallande :P Skall själv göra med Emilias namn eller något i stil för, om, med henne som jag gjorde med Charlie :P Men de är svårt och de tog ett par månader innan jag kom på vad jag ville ha för charlie men är riktigt glad nu , riktigt fin blev den också! :) Förstod de som du har 2 st tatueringar? :) Jag har 6 st just nu så den sjätte blir för bebis :)

2011-12-09 | 12:25:41
http://madeleineeidland.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!