lördagsupdate

Idag körde jag ny taktik för att försöka få Nathan att sova själv. Han får ligga i vagnen och så tog jag faktiskt fram en napp! Det var en hit, han vill ju annars bara ligga och snutta precis hela tiden, han somnar och så när han vaknar vill han snutta lite mer... Dock blir det inte kul när han vaknar till och nappen ramlat ur! Har iallafall kunnat få lite gjort idag även om det är mycket att sitta och vagga vagnen och klappa på honom :p Nu har han precis ätit och jag la ner honom i vagnen och han har faktiskt sovit vidare i ett par minuter haha, annars brukar han alltid vakna och skrika så fort man försöker lägga ner honom.

Har förberett för en köttfärslimpa emellan vaggningarna men jag är heeelt slut, natten var ganska jobbig, han vaknade måånga gånger och ville mest bara småsnutta hela tiden så jag är jäkligt trött! Hoppas det blir bättre inatt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

napp var räddningen för oss med! liam är en riktig snuttare så när brösten gjorde ont började vi ge lillfingret istället. det gillade han! men man blev ju lika låst. så vi testade nappen eftersom amningen ändå gick så bra och den är hans nya bästa vän :)

2011-11-19 | 16:19:24
http://fashionstars.blogg.se/
Emelie- Mamma till Wilde ♥

Testa att bygga ett "bo" åt han. Bulla upp kuddar eller en filt runt han så att han ligger lite tajtare.

Vi har lagt två barn täcken som två korvar på vardera sida sen ett täckte över det sen lagt Wilde emellan "korvarna" sen en kudde under huvudet och en vuxen kudde över Wildes kudde. Och efter vi gjorde detta sover nu Wilde hela nätterna i sitt bo.

Nu har jag boet i vår säng bredvid mig men planerar att flytta boet till hans säng så småningom.

2011-11-19 | 17:21:17
http://ebrathen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!