fredag



Hittade inte den bilden jag ville ha så jag lägger upp den här, jag och syrran typ... när kan det vara, 2001 kanske? Jag och Nathan var iväg en sväng till Ringen och jag handlade för presentkorten jag fick igår på H&M. Köpte ett tvåpack amningsbh och fyra vanliga linnen med tunna band för 400, mycket för pengarna alltså :) Det är verkligen så mycket svårare att hitta kläder nu när jag ammar och inte är gravid. Som gravid kunde jag ju ha typ allting som var lite stretchigt iallafall men nu är det massa tröjor och klänningar som är omöjliga att amma i utan att ta av hela tröjan! Har i princip inga tröjor som funkar, därför köpte jag de här linnena. Har ett grått sen tidigare och idag insåg jag att sömmen lossnat helt på ena bandet så den blir till att slänga. Funderade över hur länge jag haft den och fasen har jag haft den åtminstone sen 2003 eller 2004! Alltså 7-8 år har ett H&M-linne för 49 spänn hållt, och det är faktiskt en av mina favoriter som jag använt massor! Visst har det väl varit lite uttvättat ett tag men ändå ;) Kvalitet alltså :p

Nu har Nathan sovit i sin vagn ända sen vi gick vid tolv så tänkte ta och väcka honom nu så han får äta lite! Vet inte hur det är det där... hur länge ska man låta honom sova egentligen? Han har ju sin napp som han snuttar lite på då och då medan han sover, kanske är han hungrig fast han nöjer sig med nappen eller? Svårt det där... Har iallafall hunnit med att städa, diska, göra schnitzel till ikväll, betala räkningar, rensa bland mina tröjor och packa inför imorgon då vi ska sova hos mamma. Så skönt! Och blogga nu såklart också ;) Blir nog att göra nåt att äta och sen landa vid tv:n med Nathan. Imorgon är det jobb som gäller!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


jennifer

jag kanske har missat infon helt och hållet, men bor ni i stockholm?

2011-11-26 | 08:53:57
http://jennifermedj.blogg.se/
Maria - mamma till Liam ☆

min bvc-sköterska sa att man ska låta de sova om barnen växer som de ska. för då äter de när de är hungriga :) men det ska helst inte gå mer än sex timmar mellan amningarna nu när de är så små

2011-11-27 | 10:56:26
http://fashionstars.blogg.se/
Camilla - Vardagslycklig

Jag använder mycket skjortklänningar med knäppning, sen amningslinne under.

2011-11-27 | 12:27:34
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!