dagen

Det blev en ganska lång dag iallafall! Andres hade ju sin första lektion i SFI och jag följde med för att lämna honom och läraren där tyckte jag skulle stanna kvar som översättare vilket jag gjorde. Och tur var nog det! Vilket omöjligt jobb för lärarna där att lära ut svenska till folk som varken kan svenska eller engelska och kommer från massa olika länder, det var jätteintressant att se hur läraren gjorde och jag kunde hjälpa till att översätta lite här och där. Tror nog det kommer gå bra sen också, läraren är ju verkligen superpedagogisk just för att det skall funka!

Nackdelen blev att jag inte var föreberedd på att stanna kvar så satt och blev superhungrig, nu har vi iallafall ätit och jag är sjukt trött! Bakade havrekakor imorse och nu ska jag doppa dem i choklad, blir så sjukt goda! Sen tänker jag lägga mig och vakna om några timmar av värkar! Eller nåt.. ;) Ärligt talar så känns det som att det dröjer ett tag till om man säger så!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!