bionic

Åhhh gud vad många svordomar jag använt de senaste timmarna, som tur är de flesta som kommer upp på spanska (hmm min kille har lärt mig alltså!) så mamma slipper höra dem sen ;) För fasen vad ont det gör nu... Men fortfarande har jag en paus på 8-15 minuter mellan varje värk så hinner slappna av igen. Dock är jag lagom trött, nu ska jag lägga mig en stund med ipaden och sen tvinga Andres att laga mat när han kommer hem, så långt har jag inte pallat ännu.

 

Försökte komma på någon bra pepplåt att ta en igenom en värk men det hjälper inte ett jäkla dugg, det gör lika ont med och utan musik ;) Det här är det bästa jag kunde komma på dock! Fick avbryta det här för en värk och fyfasen alltså, jag vet inte hur jag ska ta mig igenom det som komma skall med tanken på att det här bara är början. Men men allt för bebis, bionic var det ja!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Torsdag kl 3 kan ju faktiskt vara kl 03 på torsdag natt också!!! Håll ut genom smärtan snart är du på ett sjukhus omgiven av underbara härliga DROGER!!!!

Puss

2011-11-09 | 16:47:30
Linda - 21 år bf+8

Hoppas det inte blir utdraget för dig och att allt går smidigt :)

Själv verkar våraan tjej aldrig vilja komma ut :( Idag blev jag sååå less på allt men bara att fortsätta kämpa. Nästa torsdag blir jag igångsatt ifall hon inte kommit.



Lycka till!

2011-11-09 | 20:25:58
http://lindaheiwe.blogg.se/
alex

Hej beccis!! tittade in å ser att du är nära håller tummarna att allt går bra, att du mår bra och att er bebis kommer snart.



kram alex

2011-11-10 | 07:11:55
Camilla - Vardagslycklig

Men nu måste det ju blivit bebis? Hoppas det :)

2011-11-10 | 11:53:33
http://vardagslycklig.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!