WHAT A WEEK

JAG ÄR HELT SLUT! Den här veckan har varit så jäkla sjukt intensiv och den är fortfarande inte slut... gahhhhh. Har haft praktik, försökt plugga, fixat massa grejor med min älsklings resa, massor av jobbiga papper och krångel. Sen har jag även provjobb på restaurangbåten den här veckan tre dagar, idag är sista! Första dagen var kul men jag gjorde en del misstag och blev så sjukt stressad att jag knappt visste vad jag själv hette haha. Igår gick det bra däremot men jag var helt DÖD när jag gick hem! Jag såg förmodligen full ut, kunde inte gå rakt då jag kände hur allt gungade precis som på båten, det sitter verkligen i efter 8 timmar där kan jag lova! Mina ögon var helt röda, igår var en lång dag! Jag kom hem från jobbet 1 igår natt och skulle upp klockan 6 efter 4 timmars sömn för skolan, kände mig verkligen hemskt bakfull (?), huvudet, illamående och snurr, jag somnade om två timmar och missade alltså skolan... förhoppningsvis får det inga jobbiga konsekvenser... :s Sen var jag uppe sen 8 igår och vaknade aldrig riktigt, jobbade från 4 till halv 1, däckade i sängen vid 2 och har haft helt sjuka drömmar och får inte ut tankar på beställningar till baren och kvitton ur huvudet haha! Det är dock ett väldigt roligt jobb måste jag säga, det är kul att servera och det är verkligen skönt att ha något att göra hela tiden istället för mitt förra jobb där jag stod still och inte gjorde ett skit i 6 timmar... Men idag när jag vaknade vid 10 kände jag att jag kunde fortsatt sova typ 8 timmar till! Jag har träningsvärk/värk i benen (sprang i trappen en miljon gånger igår då jag hade övervåningen), värk i armar och händer (?) från att ha burit brickor med drinkar och är så jäkla trött och sliten! Är definitivt inte van ännu, kan ju säga att jag inte varit uppe senare än 11 många kvällar de senaste månaderna så det tar på krafterna... Nu börjar jag jobba om 4 timmar och tills dess ska jag inte göra ett skit, bara ta det lugnt och sitta/ligga ner haha, försöka äta och dricka massa... Imorgon får jag skriva klart tentan som ska in på måndag. Gahhhhh. On top of that saknar jag redan min älskling massor, men det är bara att do what you've got to do, jag har redan fått in 360 spänn i dricks från de här två dagarna med, yey :)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!