22 maj 2011

 

OMG vad jag mår knas alltså! Om man vill ha en gratis BAKfylla så är det bara att spendera 8 timmar att gå omkring på en gungande båt så är det precis vad man får! Det snurrar fortfarande i mitt huvud och känner mig bakis/åksjuk! Jag är helt slut men det var kul på jobbet iallafall och har redan fått 600 kr för dessa tre dagar i dricks :) Ska ta dem och gå och köpa toapapper (det är HELT slut hahah) och lite mat som är typ färdig så jag inte svälter ihjäl nu, jag KAN INTE laga mat... Ska köpa typ fiskbullar, mm! Hoppas snurret i huvudet går över snart, idag måste jag skriva klart hemtentan! Och typ städa upp lite här för det ser inte klokt ut :p

 

Såg ni förresten bebis-räknaren jag lagt på sidan? JAG SKA BLI MAMMA! Det är väl nu 24 veckor och några dagar kvar, långt... Har inte velat skriva något på bloggen men nu känns det som att det gått tillräckligt långt för att göra det och så är ni ju bara ett par personer som har lösen till bloggen och ni vet förmodligen alla redan hehe ;) Kan lova att jag kommer skriva väldigt mycket om detta ämne nu för att det är det jag tänker på mest hela tiden. Jag är fortfarande lite rädd att något ska gå fel men inte lika rädd som i början, det var hemskt!! Jag har alltid sagt att jag skulle bli galen om jag blev gravid för att jag skulle vara så rädd för missfall och det vart jag nästan också, men nu efter de första 12 veckorna så har det gått över lite och om 3 veckor har jag ultraljud och får se om allt är bra :)  Jag var också på ett ultraljud i vecka 8 och då såg allt bra ut och man såg en pytteliten bebis med huvud, armar och hjärtat som slog <3 Mer om detta sen och bilder på magen ska det bli också!

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!