te amo


Idag kom jag hem från praktiken före 12, var och gjorde lite ärenden. Sen har jag läst kurslitteratur, en bok från 1800-talet som faktiskt är rätt bra och tagit en tupplur som bara gjorde mig äckligt trött. Imorgon får jag sova ut! Imorse när jag gick upp hade min älskling satt postit-hjärtan med "te amo" på lite olika platser man ser på morgonen, fjärkontrollen, spegeln, kylen... Sött! Det gör det betydligt lättare att vakna med bra humör när klockan säger något med 05... Har just tryckt 2 mandariner och de var så sjukt goda! Kunde fortsätta med fler... Tror dock jag ska ta mig ett vaniljhjärta (ville bara ha ett men var fyra för tjugo, åh nej!) och sätta mig vid tv:n snart, tills man kan få gå och lägga sig nån gång haha... Imorgon är det mitt hjärtas födelsedag, fredag den trettonde :p Jag har fått lust att baka nåt att ta med mig för att ta med och fira med på lördag, får se hur det blir imorrn! Viljan finns för massa men orken..? Hmmf.





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!