söndag

Nu måste det vara så att det verkligen syns att jag är gravid, igår på jobbet hade jag en gäst som tidigare frågat om mitt namn och på slutet bara "rebecca..?" och kollade menande på magen haha, vilket var ett diskret försök att fråga om det var så eller inte, tur för annars skulle det blivit pinsamt haha! Så om helt random folk vågar fråga så syns det väl tydligen :p Det gick bra på jobbet igår med men var SÅ trött och med kramper i magen på slutet eftersom man bara springer runt hela kvällen. Nu har jag precis pratat i telefon med Elliot som är så söt, jag bara "hej" och han "vad heteruuuu??" haha, de kom hem ifrån Spanien igår så jag ska dit om nån timme när jag är klar här och så stannar jag där ikväll, imorgon tar ju Jessica studenten! Ska ta med mig massa plugg för annars är jag körd haha. Åker nog hem på tisdag morgon efter mitt seminarium :) Jag saknar min älskling så mycket skulle kunna sitta hemma och bara deppa men vad gör man, kör igång med alla tusen saker som ska bli färdiga innan vi ses :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!