jag är förlovad!


Idag hämtade jag ut min fina förlovningsring, tyvärr fick jag ju "växla" med mig själv men snart får min baby sin också. Tycker den vart jättefin! Jag är ju så ovan vid att använda ring så vill helst ta av den haha och så spanar jag in den hela tiden, man vänjer sig nog... Andres är en vanlig silverring. Han på guldsmeden sa världens tråkigaste skämt, "här är hans ring och så namnet här i, Josefine" och att han hade ringt in och ändrat namnet, haha det skulle ju vara ett originellt sätt att dumpa nån på!

Jag vet att livet är så jäkla oförutsägbart och man vet aldrig vad som händer men bara tanken på att jag nu ska starta min egen familj, förlovning, giftermål och bebis med en person jag älskar så mycket gör mig så glad! Egentligen borde jag gå runt med ett leende på läpparna hela dagarna av tanken på hela det liv jag har framför mig

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!