det sista för veckan

Om en timme ska jag iväg till jobbet, det blir sista rycket för den här veckan. Det gick jättebra i torsdags, inga direkta missar och så fick jag beröm av mina gäster och till och med en applåd av ett gäng tjejer som var jättesöta :) Idag är det lördag och blir nog mer folk och "party" dvs jobbigare men ska bli kul ändå :) Har städat lite här hemma faktiskt, tagit tag i den jäkla disken, hur fasen kan det bli så mkt disk av en person??? Och så har jag läst lite grann men fan vad segt det går, jag som trodde jag var snabb på att läsa... Ska sätta mig med boken en sista stund innan jag måste dra, måste verkligen ikapp med läsningen nu.





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anna

Hallå habbiba!

Shit vad det syns att du är gravid nu, så vackert!

Super snygga klänningar du valt ut och riktigt snygg ring...det går bra nu Becka och snart kommer pojkvänen tillbaka och du ska få leva ditt drömliv!!! Vi kommer att synas på Jessos student men jag MÅSTE få ha dig för mig själv en dag innan du åker.

Puss Anna

2011-05-28 | 21:34:36




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!