dålig start på veckan

Idag mår jag skitdåligt! Fail, jag som trodde jag skulle vakna pigg och fräsch efter att bara ha vilat igår... Jag har spytt tre gånger på morgonen nu och då har jag inte spytt alls på kanske två veckor nästan, så... fail! Och lite konstigt, vet inte vad det kan bero på. Jag har ju haft den trevliga biverkningen med att spy åtminstone en gång varje morgon men nu trodde jag det hade gått över, och tre gånger på rad är ju ovanligt... Anyways. Ser ut som jag känner mig men nu måste jag rycka upp mig, ska åka och lämna in tentan i skolan och sen till Södertälje. Ska umgås med Jamie idag och sen stannar jag och sover där och gör dagens plugg där, enklare... Bara hoppas jag inte behöver spy på vägen dit...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!