fredag lördag



Igår mådde jag verkligen SKIT hela dagen och gjorde heller inte ett skit. Låg framför tv:n och såg otaliga timmar av Oprah, Ellen, Vänner, Simpsons och matlagningsprogram och försökte få mig själv att äta något typ utan resultat... Och ni vet väl att jag inte ens gillar att kolla på tv? Men fick ändå lite flashback från när man var hemma från högstadiet pga förkylning och låg framför för och eftermiddagstv:n i en hög av snorpapper.. hmmm.. Men saknar Fresh Prince och Sabrina från den tiden! Vid nio kom iallafall Salo hit och jag piggnade faktiskt till på kvällen, var och köpte godis och sen var vi ute några timmar och satt och pratade, mys! Däckade sedan innan de gått hem, haha... Idag mår jag iallafall bättre och har nu börjat skriva på hemtentan som ska in på måndag... Insett att det enda problemet är fakta och bakrgundsbiten på 2 sidor då jag inte kan någon fakta om ämnet, lite pinsamt men har helt enkelt inte läst böckerna eller varit på föreläsningarna så det blir lite krystat och stressigt nu men wtf. Får kämpa vidare nu iallafall.. :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!