plugg koma

En liten update till er trogna som tittar in varje dag ;) På fredag är alltså min första salstenta i historia på forntida kulturer dvs Mesopotamien, antikens Grekland, Egypten, Romarriket you know. Jag är just nu inne i pluggkoma och rätt så stressad, tiden går så snabbt! Sammanfattning av vad jag gör är typ, pluggar, äter och träning. Även tänker på att äta när jag pluggar/tränar haha... Igår var jag på fett skön spinning och idag eget gymmande :) Skolan vid 9 och nu är jag dödstrött och ska lägga mig, ska till skolan vid 9 imorrn igen och plugga. Jag SKA klara den där fucking tentan, inget annat är ok! Wish me luck på fredag!!






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!