helgen

Med Cynthia igår kväll :)

Liten update :) Pluggar som en idiot
och läser om en åttatusenårs period och alla delar och riken av världen, ganska krångligt kan jag lova. Blir sjukt förvirrad och blandar ihop allting... Anyways. Igår var jag och fikade med Naty och fick träffa hennes bebis för första gången som nu är hela 5 månader så det var på tiden! Sen var jag och Andres ute i Farsta och hade det mysigt som vanligt, spelade mario på Wii också! Vi var hemma vid halv 1 tiden men låg och pratade hela natten och somnade typ halv 5 haha. Idag har jag bara läst läst läst och så varit och handlat, så skönt att det är varmare ute nu! Imorgon blir det mer plugg och sen family time <3




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!