.

Nu har vi verkligen kört igång den här veckan... Igår var det ingen skola men hade Elliot här, mys mys! Sen var jag och fikade med honom, Jamie och Jessie :) På kvällen var vi och handlade, jag gjorde vääärldens sämsta vurpa här i min trapp ute, av någon oförklarlig anledning bestämde jag mig för att gå där man kör barnvagnar ni vet, på den smala delen som var täckt av snö och is och jag gled och landade ashårt på asset och gled sedan nerför resten av trappan! Jag har fortfarande ont i svanskotan när jag går och böjer mig, knas!! Idag hade jag lektion på morgonen där vi diskuterade en gammal romersk text från år 20 f.v.t. som jag läste igår, det roliga var att en del som handlar om en kvinna som är så kär att hon blir nästintill en psykopat kunde jag verkligen känna igen, dock inte från mig själv ännu haha ;) Sedan jag kom hem är det enda jag gjort suttit här och sen pluggat som en idiot. Jag har läst en jäkla massa texter och nu börjat i den enorma boken vi har men vi vad tungt, mina ögon är helt trötta nu och har ont av att sitta här men vad ska jag annars göra haha... Har nog läst i över tre timmar nu, awesome! Nu ska jag koka ägg och äta, läsa lite mer och sen däcka... Puss



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!