update :)

Nu har jag lagt in bilderna fran de senaste dagarna pa facebook och sa en liten hit ocksà. Det ar bara det att datan ar superseg sa det tar san tid men jag offrar mig lite for bloggen iallafall :) Idag har vi varit och shoppat lite, kopte tva gravidblusar och ett par gravidleggins, tro mig det behovdes. Vi var ocksa och traffade Andres pappa och sa at vi en cebiche dvs fisksoppa som faktiskt ar helt awesome dar och fika med hallonjuice och chokladkaka, lovely! Igar var vi hos Andres farmor och sen firade vi Andres lillebrors fodelsedag :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Smsa Låna

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 | 00:20:34
http://smsalåna.nu




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!