nu kör vi!

Fyfan alltså vilken intensiv dag det var i går! uppe halv 6, till praktiken och höll i två sexors lektioner, de kollade på film och jag satt och läste kurslitteratur, på nästan 2 timmars lunchen fortsatte jag läsa, hade en minilektion med niorna, åkte hem, satte mig och skrev på tentan och åt. Iväg till jobbet och jobbade 16.30-00.15 och mina bord var rätt så stressiga. Hade fortfarande ont i ryggen nu när jag vaknade för en timme sen men nu har jag fått i mig frukost och fortsatt på tentan, idag ska jag får klart en fråga, städa upp här hemma i risk att mamma och dom kommer på besök ikväll och ikväll blir det middag med släkten på Kophangang då Mattias fyller år idag :) Igår när jag gick hem från jobbet var jag så sjukt trött men kände ändå hur jag flöt på marken för att jag har kommit igång så bra med tentan och nu känns det inte omöjligt längre, I'm gonna make it och om en vecka är det semester! Det som skulle göra dessa dagar perfekta är ju att få känna den lilla bebisen sparka nu också... är inne i v 18 nu och i v.18-20 känner de flesta av de första sparkarna så hoppas :) Nu tillbaka till tentan!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

åh vad roligt! grattis till graviditeten :)

bor du fortfarande här i sthlm? tänkte att vi kunde ta en fika någon dag :) tycker att det är så roligt när man får prata med andra gravida

2011-06-02 | 12:28:42
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!