godnatt!

Åh vad jobbigt det var att vakna upp efter jag somnade på soffan, nu har jag iallafall lyckats packa lite sådär... känner mig inte helt 100 men det kanske är omöjligt med tanke på hur snabbt tiden gått fram tills nu! De senaste veckorna har jag bara stannat upp och tänkt shit vad snabbt den här dagen gick, shit nu är jag redan inne på sista arbetspasset, sista lektionen och såklart idag på ultraljudet! Allt går så snabbt, 22 weeks to go ;) Nu ska jag i säng och imorgon ska jag ut härifrån vid 5 på morgonen, ser inte fram emot det kan jag ju lova! Men ska bli så skönt med semester nu alltså, det här året och framförallt de senaste veckorna har varit sjukt stressiga så nu är det dags alltså. Bloggen följer såklart med på semestern så gott det går iallafall! :)






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

ja och man får hoppas att tiden fortsätter att gå så här fort :)

2011-06-08 | 21:19:58
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!