torsdag i ecuador

En utsiktsbild som vi stannade till och tog vid "motorvagen" i forra veckan, sa harligt med varmen! Idag var det 26C ute har men det var bara hemskt for jag var kladd for kallare vader. Hm vad har jag gjort sen jag skrev sist, var pa en liten shoppingtur och kopte presenter till mamma och Jamie och igar var vi pa bio och sag The hangover 2, den var ju askul den med men inte i klass med ettan. Sjalva bion gick pa 30 kr for bada tva da onsdagar ar tva till priset av en, daremot kostade popcorn och cola hela 40 spann vilket sved lite ;) Haha. Idag har vi gjort lite arenden och sen gjorde vi makaroner och kottbullar igen. Nu ar det inte lang tid kvar tills jag kommer hem. Tiden har gatt supersnabbt och kunde garna stannat kvar langre men maste ju hem och jobba. Sitter och uppdaterar mig lite med nagra bloggar och sen vet jag inte riktigt vad vi ska gora...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!