update

Igar tog vi bussen for forsta gangen, over en timme tog det iallafall och vi akte till sodra delen av Quito da vi bor i norra. Bussarna har ar inte sa roliga da de alltid ar proppfulla men daremot kostar det typ 1 kr att aka. Bussen vi tog ar egentligen en sparvagn som ser ut som buss som de gjort har da bussarna slapper ut sjukt mycket avgaser, varje gang en buss aker forbi kommer ett svart moln och man kan knappt andas medan sparbussarna inte slapper ut nagot. Anyways, vi akte till ett stalle dar det fanns en stor marknad dar de saljer massa klader och skor, det var proppfullt med folk sa inte direkt mysigt att ga runt men jag fick tva par fina skor och Andres mamma shoppade en del. Ett par knahoga gra "mocka" stovlar och ett par laga svarta for typ mindre an 300 allt som allt. Pa eftermiddagen var vi bara hemma och jag gjorde stuvade makaroner och kottbollar, fyfasen vad gott det var!! Idag vet jag inte vad vi skall gora men Ecuador spelar en match i Copa america idag sa lar ju tyvarr behova kolla pa den haha. Nu ar det inte ens tva veckor kvar har, tiden har gatt sjukt snabbt och aven om jag saknar familjen sa vill jag verkligen inte hem annu...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!