måndag

Nu sitter jag hemma och väntar på min väska! Japp jag blev väckt klockan 8 av att mobilen ringde och försökte harkla mig för att inte svara med den där typiska precis-vaknat-rösten men det blev totalt fail och mitt "hallå" var typ det tröttaste jag någonsin hört. Iallafall ska de komma och lämna väskan mellan 10-13 idag, yeyy! Jag hoppas den kommer nu tidigt för vid 13 måste jag springa till MVC för halv 2 har jag kontroll av bebisen i magen. Har tänkt ta med mina väskor och direkt därifrån ta tåget till Södertälje där jag ska möta mormor och få hennes bil och köra ner till Småland och familjen som är där. Har nu insett att det nog inte var höjden i Ecuador (2600 m.ö.h i Quito) som gjorde att jag kände mig så jäkla ansträngd hela tiden utan det är helt enkelt 100% bebis som gör det jobbigare än vanligt att andas så jag får fortsätta dras med det här... Den senaste tiden har jag faktiskt börjat känna mig ganska stor och tjock alltså... t.ex. satt vi i soffan här om dagen och Andres bad mig ta upp nåt han tappade i närheten av mig men på vägen ner tog det liksom stopp pga magen och fick lirka för att nå haha, man kommer ju inte riktigt så långt ner som man gjorde innan, och tänk då att det är 16 veckor kvar som bebisen skall växa! Goosh.

Förresten måste jag ju skryta om att jag nu kollat resultatet för mina två sista kurser på Historia A kursen som jag lämnade in precis innan jag åkte och om ni kanske minns stressade ihjäl mig för att hinna med och jag fick högsta betyg på båda! So happy, något jag gör funkar ju iallafall om man säger så... Nu ska jag göra mig i ordning och så ringa till jobbet och se om det finns tider för mig nästa vecka och min telefonångest gör sig lite påmind tyvärr haha...





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!