babycrib

 

Här får ni se det superfina setet vi köpte i Ecuador till bebisens spjälsäng. Det här låg i min väska som blev försenad och som ni förstår blev jag grymt orolig men nu är den här hemma i säkerhet ;) Jag och Andres var och kollade på bebisprylar och blev båda fullkomligt förälskade i det här setet! Det innehåller underlakan för madrassen, lakan, filt och snuttefilt, mobil med ljud (djuren), täcke, blöjförvarare i tyg samt skyddet som man sätter runt om inuti vaggan och det fina täcket, allt är inte med på bilderna här. Jag fullkomligt älskar hela temat och vi har nu bestämt att det ska få bli tema för bebisens rum med djur och grönt och brunt. Det kommer bli så fint! 200 dollar gick detta kalas på, vi fick det i present av Andres farfar och morbror.

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - med bebis i magen ☆

åh riktigt fint verkligen! :)

2011-07-26 | 16:28:08
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!