22 veckor

Sen jag kom hit har det gatt riktigt fort mellan veckans bilder, gud vad segt det gick dar nar jag var i vecka 8-9-10, fy varje dag var sa seg! Jag vet inte hur mycket magen vaxt men visst har den vaxt en hel del sen jag kom hit for en manad sen iallafall. Nu har det gatt 5 1/2 manad, idag 22+2 och bebisen sparkar och ror sig som en galning och jag har nu kopt de forsta bebisgrejerna. Har fatt en himla massa presenter har nere och Andres har kopt massa klader men sjalv har jag inte kopt nagot forens nu. I borjan ville jag inte kopa nagot for att "utmana odet" om nagot skulle handa med bebisen, fortfarande ar jag lite skraj men allt har ju gatt bra an sa lange iallafall. Har om dagen var vi iallafall i jattestor babyaffar och gick runt i sakert en timme och tittade pa allt och dromde om hur vi skulle ha det. Jag kopte tva nappflaskor, en napp och en "skotvaska" som ar som en riktigt snygg vanlig vaska men samtidigt skotvaska. Sen kopte jag nagra harda bocker typ Rodluvan pa spanska for en dollar styck for att ha nar bebisen blir lite storre sa Andres ocksa kan lasa for honom. Idag kopte jag ett fint set med bebishandduk och skotlapp for att kunna skaffa "poangkort" pa affaren da de ger rabatt nar man handlar och vi tankt handla nagra dyrare saker dar sen sa man tjanar flera hunda spann. Pa lordag ska vi ha min babyshower har, i Sverige har jag aldrig hort nagon som har babyshower men har ar det vanligt sa det ska bli kul och blir mer fina presenter till bebisen. Vi har tittat ut ett superfint set till spjalsangen som vi skall fa i present :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!