perfekt helg

 

Två bilder från förra lördagen. Har varit en perfekt helg :) Gått runt i stan, ätit god mat (och goda chips...) och haft världens bästa sällskap. Idag skulle vi ha umgåtts med mamma, Jamie och min Elliot men mamma blev sjuk så det gick inte, supertråkigt för hade verkligen sett fram emot det men det blev en bra dag ändå. Jag och Andres var ute i Sickla köpkvarter för första gången, fanns inte ett dugg att se där men hittade ett par stövlar för 99:- vilket var passande då jag måste slänga båda mina par vinterskor då de är helt trasiga... Sen har vi varit ute i Farsta hos hans familj, alltid mysigt att vara där. Nu tänker jag kolla klart på en dokumentär som handlar om situationen i Södertälje på 80-talet med syrianer och svenskar/raggare, intressant! Imorgon har jag praktik, lite ångest inför att gå upp tidigt men men. Jag har världens bästa liv, puss!

 

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!