onsdag 110119

 

Några fler bilder från festen i förra veckan, eller förrförra blir det. Har inga mer nya bilder sen dess. Ikväll ska vi iallafall gå och äta middag här på Kohpangan och ska ta nya bilder :) Gud vad jag behöver en ny kamera alltså, min gamla från 2007 är ju helt rutten, man måste öppna fotoluckan med fingrarna och ja.. bilderna blir inte de bästa. Men det får bli när det finns pengar, dvs. typ aldrig :p Den här får väl duga tills dess. Idag har vi tagit det lugnt, jag lagade isterband och potatis till lunch och så har vi gått med återvinningen och sånt man måste göra. Igår gick vi in till stan och tillbaks och det gjorde vi i måndags också, skönt att få lite luft :) Har dock inte varit och tränat och det beror på att jag suger! Vill sova till klockan 12 varje dag, sega mig upp, äta, softa... typ så. Vet inte vad som hänt, i fredags var jag på bodypumpen och hade träningsvärk tills i måndags (seriöst) men men. Vet att jag kommer bli bättre när man kommer in i rutiner med skola och sånt också. Hade inte så mycket att säga, kommer in med bilder från ikväll sen :)

 

 

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!