tisdag

Nu är jag klar med veckans två skoldagar och känns inte alls som att man precis haft jullov. Igår hade jag seminarium och kan säga att alla den här kursens seminarier kännts totalt onödiga. Bara varit några få personer som suttit och diskuterat kring en pytteliten fråga och oftast ful stämning i diskussionen. Anyways, idag hade vi den första examinationen, gruppredovisningen. Det gick bra, vi tog det ju inte så allvarligt. På fredag är det saltstenta, har inte haft orken att plugga men ska få in lite plugg imorgon och sen får jag väl förlita mig på att min kära hjärna hjälper mig helt enkelt... Har ju gått bra hittils men det finns väl en första gång för allt I guess... Nu har jag TRYCKT i mig en skål med chokladpudding, grädde och ananas och jag kan inte riktigt förklara varför. Och det istället för att gå och träna. This has got to change, first thing tomorrow right... Är typ fast i "förhållande-mys-vill-bara-sitta-hemma-sova-mysa-ÄTA-jagärfinsomjagär-träsket", fuck!



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!