The moment of truth in your lies

Jag är så mycket visare (ja visare) nu än jag var för ett år sedan. Det är otroligt hur mycket som har förändrats och hur jag har lärt känna mina nära på ett helt nytt sätt. Och sanningen är inte vacker you know. I princip kan man säga att jag blir till och med äcklad när jag tänker på det förflutna... men det ska man inte göra utan får bara vara tacksam över vart jag är nu och inse att jag inte visste då, förut var jag oskyldig och inget mer. Ingen kan veta allt.

Anyways... Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig! För första gången på jullovet, har bytt dygnsrytmen helt, går upp 12 varje dag och är vaken till 3 på natten, antingen med filmer eller ligger och pratar om stora och små saker. Men ska försöka ändra på det nu, snart börjar skolan igen! Idag var en bra dag, var i Kista C och kollade runt och sen här och har snackat en massa med en kompis och kommit fram till att våra liv skulle bli en superbra överdriven latinosåpa och att SVT förmodligen skulle säga att den saknar trovärdighet men det roliga är ju att det otroliga faktiskt ÄR våra liv. Sjukt men roligt! God natt!




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!