Life is so much more enjoyable now that I've decided I just don't give a fuck

Nu börjar det här året på riktigt för idag började skolan igen. Hade ju bara en soft vecka men en redovisning och tenta men nu kör det igång. Skulle upp på spinning imorse men ställde om klockan och nu ska jag iväg på zumba och core istället, roligare! Har vart på introduktion för skolan och nu precis ätit, har även hunnit dammsuga så nu känner jag mig duktig. Ska gå och handla och hämta böcker på bibblan innan träningen också och sen är jag så inspirerad att jag tänkt baka en kladdkaka.. ni vet så att träningen inte ska ge något som kan likna ett resultat för det vore ju obehagligt ellerhur ;) Imorgon är det skola 9-11 så vill hinna med lite läsning innan dess med, får börja med det nu :)




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!