♥ Dag 11 – Mina syskon.


Det går väldigt sakta men säkert framåt med utmaningarna, knappast en varje dag men iallafall. Nummer 11 är mina syskon. Där har vi min 2 år yngre Jessica Lenore Felicia och så har jag en halvsyster på min pappas sida, Julia men henne har jag inte på bild nu och vi känner ju knappt varann... Sen har vi Veronica Amber Louise som är 6 år yngre än mig och sen har vi min lilla bebis älskade Tommy Elliot Sundance (I know...) som är 18 (!) år yngre än mig, min lilla sladdisbror :) Tycker om att jag har så många syskon och jag vill själv ha iallafall tre barn varav en gärna en sladdis ;) Jag och Jessica bråkar ju mest hela tiden och det har vi gjort typ hela vår uppväxt och så funkar vi helt enkelt. Vi är extremt olika personer och ser olika på det mesta men på vissa sätt är vi nog ändå lika, även om vi bråkar mycket kan vi också ha kul tillsammans men det blir som det blir när man vet just how to push eachothers buttons! Jesso är iallafall en fin person, hon har ett gott hjärta (gud vad töntigt det låter men det är ju sant) och hon är givmild och omtänksam, men hon kan också vara en riktig pain in the ass = syskonkärlek till 100%! Veronica är ju 6 år yngre än mig så vi har aldrig bråkat på samma sätt, mest att hon brukade bita och riva mig och Jessie när vi var mindre haha. Veronica har alltid kunnat vara med som en kompis, hon är mer tjejig av sig och vi har haft mer gemensamt helt enkelt. Roni är verkligen sin egen person och det töntiga ordet som krävs för att beskriva henne är "störtskön" (ord mamma skulle använda). Hon är väldigt egen och väldigt speciell, och skön helt enkelt! Och så är hon ju så jäkla vacker också (kunde man kanske inte tro när hon var en liten vit bulle som på bilden haha). Elliot är den största välsignelsen ever! Han lär bli än mer av en handfull när han blir större och han är det redan alltså, han är verkligen sin egen lilla person. Han är vild och har ett jäkligt hett temperament och en stark vilja och så är han världens sötaste såklart! Familjen är definitivt det viktigaste man har här i livet och jag är så glad att jag har så fina syskon



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!