Be whoever you want to be, I won't judge you


Bild från nyår :) Don't know varför man alltid ska göra nån ful pose men så äre...

Kände att jag skulle bli galen pga brist på dagsljus så vi gick ut på en promenad kring Söder en timme och trots att mina fötter värkte av kylan då de blev blöta direkt så var det mysigt :) Nu väntar jag på mat (får inte gå in i köket eftersom att maten 'kanske inte blir bra' fast den blir alltid grym haha) och skriver ut lite papper. Till tentan har vi fem artiklar och två böcker som kommer med, en av böckerna har jag helt enkelt inte köpt så jag får hoppas att jag kan de andra frågorna bra eftersom jag inte kommer kunna svara på den. Har läst allt utom en artikel och skrivit anteckningar så idag får jag läsa den sista och sen gå igenom allt. Om två veckor börjar jag läsa Historia i 1½ år, spännande!! :)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!