att älska dig är den mest lögnaktiga sanningen


Att älska dig är inte det bästa, det har jag klart för mig. Att älska dig är inte det bästa men jag gillar det, kanske leker jag återigen masochist. Att älska dig är inte det bästa, men det är perfekt, för att hitta någon mening i alla rutiner. Att älska dig får mig att lida, vilken tur. För att komma ihåg att jag exsisterar och att jag känner. För att ha något att tänka på alla nätter, för att leva. Att älska dig är ett gift som ger liv. Det är det fantastiska tillsammans med det idiotiska. Det är det jag känner och vem bryr sig om det... Att älska dig är den mest lögnaktiga sanningen. Det är det bästa av det värsta som har hänt mig. Det är russian roulette för en kyss. Att älska dig är ett misstag, säger en vän, som tror att att vara fri är att vara lycklig. Att älska dig är också att ha hatat dig ett par gånger. Att älska dig är absurt och vi vet det, och så ska det vara... så länge det håller...




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!