juldagarna




Har inte hunnit skriva något så god jul på er nu :) Vi åkte ju till mamma redan i fredags och sov där och innan det åt vi middag och såg på filmen Los ojos de Julia som är en superbra thriller av samma som gjort Barnhemmet och med samma huvudperson, rekomenderas!! Hade det verkligen supermysigt och på julafton var allt som vanligt, åt massa mat, Kalle Anka och så en massa paket, ska visa en del sedan. Det blev ju extra många paket för mig eftersom jag fick både mina egna och Nathans ;) Nathan själv var lagom road och låg och sov eller snuttade hela tiden. På kvällen var vi också en sväng i Farsta hos Andres släktingar. Igår var vi en stund och fikade hos mina kusiner då resten av släkten firade, sen fick vi också låna med oss en bilbarnstol till Nathan. Vi har ju inte haft någon eftersom vi ändå inte har nån bil men nu har vi en till mammas bil iallafall :) Vi kom hem igår på eftermiddagen och var heelt slut efter tre juldagar ^^ Vid kvart över 8 tyckte jag och Andres det var dags att sova men Nathan hade sovit i princip hela dagen så vi visste ju med oss att det knappast skulle ske. Och mycket rätt hade vi, Nathan var pigg och sen fick han skrikattacker då han nog hade ont i magen, han var helt otröstlig men till slut somnade han vid tolv skulle jag tro, och lyckades också bajsa :p Sov gjorde vi alla till halv tio imorse, men ett par gånger hann vi vakna tack vare Nathan ändå...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!