just nu:




Vi är i Farsta, har ätit julmat igen och chillat här hela dagen. De spelar spel på Xbox och jag och Nathan ligger här och halvsover, jag är såå trött ^^ De här vakna nätterna börjar sätta sina spår om man säger så. I år har jag bara ledigt denna vecka också, surt! Den 3:e har jag nästa seminarium och tills dess ska jag läsa en fet bok så imorgon ska jag försöka få tag på den så jag hinner förbereda mig. Usch usch! Sen ska vi till ÖB också och handla rengöringsmedel och sånt kul som är slut! Annars blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt och plugga denna vecka :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michelle - med en prins i magen <3

Tack så mycket! Ja 54 dagar kvar, de går nog fort! Hade ni en mysig jul då? Kommer du inte vara mammaledig alls? Förstår inte hur du orkar plugga heltid och ta hand om bebis om fallet är så. Starkt jobbat av dig! Kram

2011-12-26 | 23:51:53
http://hannahmiichelle.blogg.se/
Maria - mamma till Liam ☆

mysig jul ni verkar ha haft! :)

2011-12-27 | 08:34:35
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!