torsdag

Idag har det inte blivit någon promenad vilket innebär att Nathans sömn är lite siisådär, han vaknar till rätt ofta och när han inser att han tappat nappen blir han helt galen... Men men! Jag har haft ett möte med en tjej som jobbar med vår lägenhet nu och pratat lite om golv, kakel och sånt och tittat på lite bilder. Än är det ett bra tag kvar men det är bra att börja fundera på allt nu så man kan bestämma sig. Vad jag vill ha för golv är till exempel nåt jag aldrig ens funderat på förut, men nu tänker jag på antingen vitbehandlat eller mörkt golv, tycker vanlig ekfärg ser så tråkigt ut...

Nu verkar det som att Nathan håller på att vakna så jag får avsluta där :p
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

spännande med er lägenhet!

jag hoppas att vi kan flytta i början på 2013 :)

2011-12-01 | 16:39:11
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!