Tisdag

Fick stressa som bara den men nu är jag iallafall påväg till jobbet, idag i Skarpnäck, skönt då det e närmare hem! Var och hämtade en bok på bibblan, fick lagom med panik när jag insåg att jag om en vecka börjar plugga igen och det är en hel del läsning så nu får jag sätta fart...

Nathan var rätt grinig inatt så jag är jäkligt trött kan jag lova, skulle helst bara mysa framför tvn med honom men men. Snart är det ju jullov och allt :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Michelle - med en prins i magen <3

Du kommer inte vara mammaledig alls eller hur tänker du med din utbildning? Starkt jobbat om du tar hand om en liten bebis och pluggar på heltid ;) Fast Nathans pappa kanske är hemma med honom? =) Kramar

2011-12-15 | 17:19:48
http://hannahmiichelle.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!