stressad mamma

Skriver ett litet snabbt inlägg för att uppdatera er, men jag har verkligen inte tid... Stressa inte ihjäl dig sa min barnmorska men ja, lättare sagt än gjort! Det ÄR tusen gånger svårare att få saker gjort med en liten bebis med sig, håller nu på att kämpa med seminarieuppgiften som är till imorgon och har Nathan i bärselen medan jag skriver, lite ont i ryggen får jag men då kan han iallafall sova lugnt utan att bli galen när han vaknar till lite. Vi har haft två heeemska nätter i rad och Nathan var vaken i princip hela dagen igår, somnade bara några minuter i taget så vi trodde han skulle sova hela natten ungefär, men vid halv ett (la oss före 10) somnade vi men han låg vaken och gnydde mest hela natten kändes det som... Verkar som att min lilla prins kanske är förkyld eller något och därför lite grinig och med svårt att sova.

Nu måste jag fortsätta skriva klart innan han vaknar, sen måste jag försöka ut i stressen (dumt jag vet) och få tag på julklappar också... Gosh! Jag skriver mer och svarar på kommentarer och sånt sen när jag har tid över :) One day to go sen jullov =)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!