På väg till jobbet

Hann inte blogga nåt imorse, bebis bröt sina vanor och var vaken extra mycket. Har bara hunnit med att tvätta en maskin (gud vad mkt extra som går åt när man blir nerspydd hela tiden!) och precis äta, sminka mig och pumpa ut mjölk till bebis. Hade till slut ingen mjölk kvar då han ätit mer än vanligt nu så jag hoppas verkligen han håller sig nöjd med det som blev... Jag kommer vara hemma om ungefär fem timmar så...

Är nämligen påväg till mitt nya jobb nu, första passet då jag rycker in för nån som inte kunde idag. Jag hittade ju ett jobb som jag tyckte passade mig perfekt i oktober och hade sån tur att jag fick det, än så länge är det bara när nån annan är sjuk men det är ju perfekt för mig :) Jobbet är läxhjälp för högstadieelever så nu är jag påväg ut till en skola, ska bli kul, jag pluggar ju själv till lärare. Men lite nervöst är det att jag inte ska kunna hjälpa med en del saker, jag menar man är ju inte expert på allt direkt :p men förhoppningsvis går det bra :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

vilket roligt jobb! hoppas det gick bra :)

2011-12-09 | 10:15:42
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!