mammas starka kille

 

Skriver lite snabbt innan min bebis vaknar till, han ligger och sover så mysigt i en filt på soffan :) Idag är det pappas födelsedag och Nathan har betett sig "exemplariskt" hela dagen, vi hade en bra natt, bara det att jag var tvungen att gå upp halv 8 och gå till skolan så det blev ändå bara 7 timmars sömn. Men sen har han varit lugn och glad hela dagen, vi var förbi Andres skola och ute och kollade julklappar och han var så snäll i vagnen.

Ser ni förresten på bilderna hur stark han är i nacken nu? (klaga inte på andres håriga bröst nu hälsar jag till mina syrror för jag vet att de kommer klaga ^^) Igår låg han en jättelång stund och höll upp huvudet sådär. Sjukt vad snabbt det går, nyss var han en liten skrutt som bara låg i famnen och nu är han redan sex veckor! <3 Imorgon ska vi till Södertälje där vi ska fira jul, får se om jag hinner skriva nåt innan dess eller om vi kanske hörs där :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

åh vad söt han är när han sträcker på nacken :D verkar som att han tycker att det är roligt? många barn gillar ju inte att träna nacken men liam älskar det. däremot börjar han dreggla en massa av ansträngningen, haha!

2011-12-23 | 09:20:00
http://fashionstars.blogg.se/
Ylva Lee, mamma till Lily

Åh vad söt! Han ser ut som en riktig ladiesman på andra bilden, underbaaar :D

2011-12-23 | 09:39:59
http://shuang.blogg.se/
Michelle - med en prins i magen <3

Duktiga killen! Usch var jag längtar tills vår lilla kille kommer till oss i Februari!



Hoppas du och familjen får en jättefin jul! <3 Kram

2011-12-23 | 10:17:21
http://hannahmiichelle.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!