just nu...



Vi har haft en sjukt jobbig natt har hemma. Igar nar vi kom hem spydde bebis en maaaaaaaaassa, han har spytt en del innan men det har var helt sjuka mangder alltsa! Massa ganger och verkligen massa och sa bajsade han rejalt ocksa, men han visade inga andra tecken pa att inte vara nojd utan var hur glad som helst. Vi funderar pa om det var mjolkersattningen som inte funkade for honom. Han har fatt ersattning nagra ganger nar jag vart pa jobbet forra helgen och denna helg, forra var det inga problem men vet inte vad det annars skulle kunna vara... Iallafall, vi somnade sent vid 11 halv 12 for han var lite kinkig sen nar det var sovdags. Vaknade vid fyra, forst till en bebis som ville vara vaken och var hur pigg som helst och lag och tittade och men som sen blev heelt galen. Nathan har verkligen inte varit nagon skrikig bebis. Vi har knappt behovt hora nat bebisskrik alls faktiskt for sa fort han far komma till famnen sa blir han lugn och slutar skrika. Men inte i natt, utan han har fortsatt skrika och skrika, ammat nagra sekunder men sen slappt for att skrika.... Usch det har verkligen varit jattejobbigt, vi har bara hunnit somna korta stunder bade han och jag for han har verkligen inte kunnat slappna av. Undrar om det kan vara mjolken och att han hade ont i magen, idag ska vi till BVC sa ska fraga vad hon tror.

Jag gav upp helt vid sju och gick upp och har suttit vid tv:n och gatt runt och forsokt lugna Nathan om vartannat. Nu far snart en timme sen somnade han och riktigt djupt, tror ni inte da att han bajsar? Sjalvklart! Jag har inte haft hjarta att ta och vacka honom for att byta annu men straxt far jag lov till att gora det och sen hoppas jag han kan sova i vagnen en stund. Caroline ska komma och halsa pa oss vid kl 1 och innan dess vill jag hinna kopa nat fika :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Cissi

Usch vad jobbigt! Men låter lite som magen, hoppas det lugnar ner sig och att lillkillen mår bättre

Maria - mamma till Liam ☆

åh så liten i stora sängen! :)



jobbigt, lät som att han skrek för att han fick ont i magen stackaren. har hört att många barn är känsliga mot ersättningen. lite tråkigt eftersom det många ggr är så bra att kunna ta till den :)



vi måste ses snart min fina! vill träffa lillkillen :)

2011-12-05 | 14:14:13
http://fashionstars.blogg.se/
Caroline- Mamma till Wilda

Åhh nämen en hel säng för en själv.. vilken lyx kille :D

2011-12-06 | 14:03:40
http://ilbeyourcommander.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!