helgen

 

Har inte hunnit uppdatera något men nu så :) I lördags blev det ju inget jobb för mig och istället kunde jag följa med på Salomes födelsedagsfest, vi stannade där till halv nio ungefär och Nathan var såå glad och nöjd eftersom han gick från famn till famn och charmade alla :p Så länge han har en famn att ligga i så är det aldrig några problem :D


Igår var det jobb hela dagen och jag var borta från min lilla prins hela 11 timmar, det längsta hittils! Jobbade bara 7 timmar men tack vare kära SL så var det fyra timmar i resa också, fy fasen... Det gick iallafall bra på jobbet men jag hade så ont i halsen, surt! Nu är det bara helgen kvar med julbord. Igår åt jag också middag från julbordet, så nu är jag inte särskilt sugen på julmat längre för att vara ärlig... Nathan hade iallafall varit jättelugn och glad hela dagen igår och druckit tre flaskor ersättning. Har insett helt nu att det är omöjligt att pumpa ut tillräckligt och eftersom det bara är enstaka tillfällen så får han ersättning när jag är borta.

Idag blev det inte alls som vi tänks oss... Andres har haft superont i ena sidan av magen sen i lördags och idag var det mycket värre, ringde sjukvårdsupplysningen som sa att vi direkt måste in till akuten så vi spenderade dagen där. Alla prover var bra och förmodligen är det någon muskel eller så som hamnat lite fel och om det inte går över på en vecka ska vi kolla igen. Pga detta missade vi också tiden hos BVC då vi var på sjukhuset så imorgon får jag ringa och ursäkta mig och få en ny tid...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

vad kul med kalas! och att det gick så bra :)

ses imorgon :)

2011-12-13 | 12:02:34
http://fashionstars.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!