fredagen

 

Idag hade jag besök av Emmy och Fia som gick i högstadiet med mig, de bor i USA nu så vi ses bara två gånger om året typ, sist var det med bebis i magen och nästa gång blir det med en stor Nathan på 7 månader!

 

Just nu sitter jag med blekning i håret och fasen vad det kliar..! Ja jag är lite skraj att håret ska trilla av med det får vara värt risken för jag ser såå förjäklig ut nu med en utväxt på typ två cm sen mitt infall att bleka håret innan Nathan föddes, det har ju gått två månader iallafall. Det är inte lätt att få till en bra tidpunkt för att hinna fixa håret kan jag lova, det behövs ju en sovande kille till det då Andres får lägga i färgen och jag sen måste ha den i 45 min men nu chansade vi när bebis somnat gott i soffan. Än så länge sover han men han har börjat vrida lite på sig och lär snart vakna hungrig... Passar på att fixa naglarna i väntan också, men kliandet håller på att göra mig galen...

Imorgon är det redan nyår! Förra året gjorde jag en riktigt ordentlig årsresumé men jag tror inte jag orkar med det i år, ska försöka hinna iallafall :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Emmy

Jättekul att ses i fredags! Vi får höras på facebook och så ses vi till sommaren igen. :)

2012-01-01 | 17:42:10
Trees gravid i london

oj ja vågar inte bleka håret när jag har bebis i magen.. även fast jag bara skulle göra slingor isåfall :P

Gör slingor om du e rätt att håret ska ramla av haha ;)

2012-01-04 | 22:02:26
http://mangofisk.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!