"dagens"


Idag har jag på mig den nya (för i höst) koftan som jag även använde lite i slutet av graviditeten... Därav finns det ingen knapp i mitten :p Vilken jäkla dålig kvalitet, den här som var helt ny! Sa jag argt till min kille som svarade att det kanske snarare berodde på att det inte direkt var min storlek med den där magen :p Anyways... Det bästa av allt är iallafall att nu kommer jag i mina jeans! Så idag har jag på min mina absoluta favoritjeans från Miss sixty, äntligen går de att stänga :D Det tråkiga är att de sitter inte direkt som förut för ja min rumpa har blivit betydligt plattare efter graviditeten i och med att allt som kunde tänkas föreställa muskler i rumpa och ben nu är spårlöst försvunnet... Men vad fasen, glad är jag ändå, det ska nog gå och ordna :p

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tvåbarnsmamman madde med döttrarna charlie & emilia

Åh :) då skiljer det bara 2 dagar mellan våra bebbar då :) Min tös föddes 8 nov, så imorgon blir hon redan en månad, haha.



Fy.. vad hemskt att man legat där och haft sjukt ont och fått ha ont förgäves typ /: Måste bara fråga, hur känns de med kejsarsnitt? Alltså, man hör hur folk berättar att de inte känns någonting, men verkar lite smått läskigt tycker jag just att man oftast iaf är vaken. Vad tyckte du? :)

Min gick skitfort. 56 minuter från första oregelbundna värken :P Vi hann ju inte ens åka in, så hon föddes här i vardagsrummet, haha. Känns lite skumt när man går förbi här i vardagsrummet och kollar där på golvet hon föddes :P Men mamma och sambon fick förlösa mig, tur att man har mamma som bor 1 minut ifrån :P haha!

2011-12-07 | 14:04:21
http://madeleineeidland.blogg.se/
Ida Kohlén

Åh vilken snygg kofta!

2011-12-14 | 12:56:32
http://idakohlen.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!